Magazín
Ubisoft oznámil rozšíření Survivors pro The Division 2
Ubisoft na Gamescomu oznámil další velké novinky pro svou stále živou akční looter střílečku. I když má The Division 2 už šest let za sebou, studio se nevzdává a chystá rozšíření s názvem Survivors.
Arma 4 nabídne plochu o rozloze 900 kilometrů čtverečních
Filip Doksanský, který v Bohemia Interactive vede vývoj herního enginu Enfusion, v rozhovoru pro server CzechCrunch prozradil, jak velká bude z hlediska rozlohy Arma 4. A není to vůbec malé číslo.
Horor Directive 8020 po odkladu ukazuje 13 minut z úvodu
Studio Supermassive Games v rámci gamescomu zveřejnilo video, které ukazuje 13 minut z úvodní pasáže hry Directive 8020. Horor nás zavede dvanáct světelných let od Země na planetu Tau Ceti.
Escape from Tarkov konečně míří do plné verze. Datum vydání je stanoveno
Po dlouhých devíti letech ve fázi předběžného přístupu se hráči Escape from Tarkov konečně dočkali. Studio Battlestate Games oznámilo datum vydání plné verze. Později se hra může dostat na konzole.
Heroes of Might & Magic: Olden Era představuje šestou frakci
Podle vývojářů půjde o frakci zaměřenou na poškození, kterému se protivníci nedokážou vyhnout. První ukázka napovídá, že inspiraci autoři čerpali spíše z lovecraftovského hororu než z fantasy.
Mount & Blade II: Bannerlord čekají Vikingové a námořní bitvy
Studio TaleWorlds na gamescomu odhalilo první velké rozšíření pro Mount & Blade II: Bannerlord. Dodatek s názvem War Sails vypluje na moře už letos na podzim a přinese do série zásadní novinku.
Dělají si srandu? Další dva klany ve Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 jsou za příplatek
Švédská společnost Paradox Interactive je hojně kritizována za placený dodatečný obsah do her jako Crusader Kings, Hearts of Iron nebo Europa Universalis. Tohle ale čekal málokdo.
Tvůrci vysvětlili, proč Hollow Knight: Silksong vznikal tak dlouho. Recenze před vydáním nebudou
Dlouhé čekání je u konce a mnohé to mrzí, protože končí ty srandičky ohledně toho, kdy vlastně vyjde Hollow Knight: Silksong. Z části to mrzí i samotné vývojáře.
Velké změny v Bungie. Studio opouští dlouholetý šéf Pete Parsons
Dochází k větší integraci Bungie pod PlayStation Studios? Po neuspokojivém vývoji sci-fi střílečky Marathon a propouštění to naznačovalo samotné vedení Sony. A nasvědčuje tomu i aktuální změna.
Beta Battlefieldu 6 pokořila rekordy. Šlo o největší test v historii série
Studio DICE má důvod k oslavám. Veřejná beta Battlefieldu 6 se totiž stala největším testem, jaký kdy série zažila. Zájem hráčů předčil očekávání, statistiky lámou rekordy a pozitivní ohlasy fanoušků.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater připomíná brzké vydání launch trailerem
Původní Snake Eater z roku 2004 je mezi fanoušky série považován za jeden z nejlepších dílů díky nezapomenutelným postavám, silnému příběhu i originálním herním mechanikám.
První dojmy z The Blood of Dawnwalker: upírský „Zaklínač“ vypadá slibně
Německý Gamescom začal a my se vydali podívat, co tvoří bývalí tvůrci ze studia CD Projekt RED. A po zhlédnutí hodinové ukázky ze hry musíme uznat, že tenhle upírský „Zaklínač“ vypadá velmi slibně.