Útěk před nadpřirozenými bytostmi v kooperativním hororu Phasmophobia je o něco obtížnější. Vývojáři v nové aktualizaci vylepšili jejich umělou inteligenci.

Duchové se naučili otevírat dveře, skříně nebo úkryty, stejně tak sledovat hlasy hráčů a lépe rozpoznat, kde se zrovna hráči nacházejí - místo toho, aby bloudili na náhodných místech, tak se budou zdržovat na místě, kde vás naposledy viděli.

Přečtěte si také: Phasmophobia je víc než „jen“ duchařský horor - dojmy z hraní

Dá se říct, že jsou stejně chytří jako velociraptoři ve filmu Jurský park z roku 1993. I oni dokázali otevřít dveře. Kromě toho se duchové normálně otáčejí, už se tedy nepohybují po přímce jako dříve. Další novinkou je výběr obtížnosti.

Indie studio Kinetic Games v poslední době opravilo a více optimalizovalo hru. Popularita Phasmophobie změnila plány tvůrců. Původně měl titul v předběžném přístupu na Steamu zůstat pouze krátkou dobu, ale kooperativní lovení duchů hráče hodně zaujalo.