V Take-Two Interactive se nevzdali plánu přinést své největší série na mobilní zařízení. Vydavatel Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, Borderlands, NBA, Civilization, Mafie nebo BioShocku chce oslovit více hráčů na chytrých telefonech a tabletech.

Podle Strausse Zelnicka, generálního ředitele Take-Two, si realizace tohoto plánu žádá svůj čas. Je to zejména z důvodu toho, že na mobilech nejsou hry založené na známých značkách vždy úspěšné. Naopak se mezi nejúspěšnější řadí ty, které byly od základu vytvořeny s ohledem na danou platformu.

Úspěch největších značek Take-Two na přenosných zařízeních má pohlídat Zynga. Take-Two koupila společnost specializující se na hry pro Android a iOS v roce 2022 za 12,7 miliardy dolarů. Zynga stojí za hity FarmVille, Golf Rival, Zynga Poker, Words with Friends či Match Factory. V červnu vyjde Star Wars Hunters na mobily a Switch a později ještě puzzle RPG Game of Thrones: Legends na mobily.

„Jsme přesvědčeni, že máme nejlepší sbírku vlastních značek pro konzole a PC v oboru interaktivní zábavy a že je v podstatě téměř zcela nevyužitá z mobilních a volně dostupných her po celém světě,“ uvedl Zelnick během rozhovoru na konferenci TD Cowen. Sám by rád už nyní měl jednu ze svých značek úspěšně na mobilech, ale nechce nic uspěchat. Je přesvědčen, že se jim to jednoho dne podaří, i když plán byl poněkud odsunut na vedlejší kolej ve prospěch spousty jiných příležitostí. Pro nás hráče je to dobře. Dle všeho nechtějí v Take-Two nic uspěchat a jejich plánem je nabídnout na mobilech propracované zážitky. Tak snad.