Není to tak dlouho, co se generální ředitel Take-Two nechal slyšet, že chtějí navrátit některé ze svých velkých značek. Vzápětí se začalo mluvit o dalších remasterech ve stylu trilogie GTA 3, GTA: Vice City a GTA: San Andreas, mimo jiné se zmiňovalo Grand Theft Auto 4, ale stejně tak akce Max Payne a detektivka L.A. Noire. Strauss Zelnick ale mohl myslet Midnight Club.

Vedou nás k tomu pracovní inzeráty studia Visual Concepts, které je podepsáno za sériemi WWE 2K a NBA 2K. Dříve vytvořilo také Major League Baseball 2K, NHL 2K nebo College Hoops 2K. Nyní pracuje na závodní hře s otevřeným světem, která je založena na významné licenci. Projekt se řadí do AAA a je určen pro více platforem.

Trailer na Midnight Club: Los Angeles

Inzerát shánějící softwarového inženýra zase informuje o technologii Unreal Engine. Tady je vhodné se ještě zastavit, Visual Concepts spadá pod 2K Games (mateřská společnost Take-Two), která ale nemá pod sebou žádnou významnou závodní značku (pokud mě paměť neklame). Není ale vyloučeno, že jim Take-Two/Rockstar nemohl přidělit Midnight Club. Dříve by nás něco takového ani nenapadlo, protože Rockstar si své značky střeží, ale v době, kdy investoři a Take-Two tlačí na Rockstar, aby vydával hry častěji, mohlo dojít k tomuto kompromisu.

Visual Concepts provozuje devět studií. K prosinci 2018 firma zaměstnávala více než 350 lidí. Dnes má pravděpodobně více, tak pro ni není problém vyvíjet současně více her.

TUNERSKÝ RÁJ

Midnight Club: Los Angeles zaujalo nejen otevřeným světem zasazeným do Los Angeles, ale také možností vylepšovat vozidla. Příjemným bonusem byly motorky.

Midnight Club odpočívá od října 2008, kdy vyšel Midnight Club: Los Angeles na PlayStation 3 a Xbox 360, což byl zároveň čtvrtý díl této série od Rockstar Games.