Ještě pod Activisionem v Blizzardu vznikal tajemný survival, který měl být novou značkou tvůrců Diabla od Overwatche v roce 2016. Šest let byl ale projekt ve vývojovém pekle, a nakonec byl na začátku letošního roku zrušen.

O projektu s kódovým označením Odyssey toho moc nevíme. Artworky naznačovaly pohádkovou atmosféru. Podle leakerů měla hra klást důraz na budování základny a obchodování. Měli jsme vařit lektvary a ve svých obchodech je prodávat ostatním. Při boji mělo dojít na luk a magii. Protivníkem měly být jakési stroje spojené s alchymií.

Projekt, který měl být v Blizzardu vytvářen s vášní, měl pohřbít přesun na jiný engine. Vše nejprve vznikalo v Unreal Enginu od Epic Games. Později se přešlo na vlastní engine Blizzardu, který byl původně určen pro mobilní tituly. Důvodem měla být podpora až 100 hráčů.

Na ruské sociální síti VK se teď objevilo devět obrázků. Vidíme na nich krajinu, uživatelské rozhraní i menu.