Jedna herní společnost kdysi pronesla, a stále není ten výrok až tak starý, že singleplayerové hry jsou mrtvé. Jo, tím nahrála nejenom internetovým bavičům a jejich memečkám, ale také svým konkurentům, z nichž někteří za potřebou a sílou kampaně ve hrách stojí. Jeden z obhájců příběhové části je např. Bethesda, která v nedávném rozhovoru pro IGN označila singleplayer jako součást jí samotné.

Viceprezident marketingu Pete Hines přiznal, že Bethesda dělala a bude dělat multiplayerové/sociální hry, ovšem singleplayer je stále základem toho, jak se sama vidí. "Singleplayer je součástí toho, čím jsme. Jsme furt ti kluci, co dělají na Elder Scrolls Online, Quake Champions, Elder Scrolls: Legends. Ale singleplayer je také tím, čím jsme," řekl Hines.

Dále byl také převyprávěn vtip, který se v Bethesdě zrodil. Zakázal jsem slovo "znovuhratelný", protože to není herní aspekt. Každá hra je znovuhratelná. Tetris také. Jakoukoliv hru můžete projet znovu od začátku. To není speciální ani aspekt. Hines jej řekl z toho důvodu, že v Bethesdě se snaží přizpůsobit tomu, jak se singleplayerové hry mění. Radši se zamyslí nad tím, jestli 60 dolarů od hráče za daný produkt byly správnou investicí. A to je chvályhodné.