Italský 3D umělec Lorenzo Drago v Unreal Enginu 5 vytvořil detailní vlakové nádraží, na kterém ukazuje, jak mohou v budoucnu díky moderní technologii od Epic Games vypadat hry. Stejně tak si můžeme udělat představu o tom, jak lze využít systém globálního nasvícení jménem Lumen.

Určitě se na video podívejte. Zajímavé je nejen z pohledu velkého množství detailů a grafiky, která je téměř nerozeznatelná od skutečnosti, ale také po stránce efektů. Právě díky Lumenu dokázal Drago vytvořit atmosféru, za kterou by se nemusely stydět nejhororovější filmy. Jen si představte, že tyhle efekty s náhlou tmou budou použity v nějaké strašidelné scéně.

Lorenzo Drago detailní prostředí vytvořil na základě vlakového nádraží v japonské Tojamě. Vše nám ukazuje skrz render ve vysokém rozlišení s VR kamerou. Možná si všimnete nějakých nedokonalostí, ale je nutné si uvědomit, že tohle vytvořil jeden člověk za měsíc. Teď si představte, že tyhle nástroje mají v rukou zkušení vývojáři, studia zaměstnávající stovky lidí. Je jen otázkou, co na to řeknou současné konzole a běžné počítačové sestavy. Přece jen je rozdíl sestavit krátké technologické demo a postavit takto celou hru.

Unreal Engine 5 využije celá řada firem, mimo jiné CD Projekt RED pro nového Zaklínače, Crystal Dynamics u nového dobrodružství Lary Croft v Tomb Raider, Senua's Saga: Hellblade 2 nebo nové projekty od autorů série Gears.