Kanál Noclip na YouTube zveřejnil pěkné povídání s režisérem hry God of War, Cory Barlogem. V něm se Barlog rozpovídal o dramatičnosti castingu do hry, o věcech, které ho při vývoji trochu zklamaly, ale hlavně o tom, jak moc ho zasáhla reakce jednoho fanouška. Ten za ním jednou přišel na bar a kromě klasické pochvaly za výtečnou hru mu sdělil, že díky příběhu God of War, který je hodně zaměřen na vztah otce a syna, nyní více rozumí svému otci. Jejich vztah se od té chvíle má znovu rozvíjet. "To mi vytřelo zrak," komentuje v přiloženém videu Barlog.

Čeho naopak Barlog poněkud lituje, je sesekání částí soubojů s bossy. Podle Barloga mělo být v přípravě daleko více soubojů, nicméně jednalo se o tak velké věci, že musely být ze hry vyškrtnuty. Vývojářský tým měl ohledně těchto soubojů hodně napilno. "Jeden boss trval 30 lidem na zpracování zhruba rok a půl," popsal. 

Celkově měl God of War být ještě větší a šílenější, než jaký nakonec je, pověděl Barlog. To potvrzuje i fakt, že jeho nápady by se nevešly ani do možného příběhového rozšíření.