Magazín · Novinky · ve čtvrtek 4. 4. 2024 14:06
Před Shadow of Mordor vznikal Batman zasazený do universa filmové trilogie Nolana
Už dlouho víme o tom, že v Monolith Productions někdy kolem roku 2012 vznikala hra s Batmanem. Fanoušek s přezdívkou SpideyRanger se teď pochlubil novými detaily a gameplay záběry.
Batman byl ve vývoji pod označením projekt Apollo a zasazen do universa filmové trilogie režírované Chrisopherem Nolanem. Vývojáři chtěli navázat na filmovou sérii Temného rytíře. Důraz měl být kladen na stealth, boj inspirovaný Batman: Arkham Asylum od Rocksteady Studios a počátek technologie, ze které se později stal systém Nemesis v Middle-earth: Shadow of Mordor. Nepřátelé si měli pamatovat úspěchy i neúspěchy.
Zdroj: Warner Bros.Trh s AAA hrami je nepředvídatelný, vadí Warner Brosu. a zaměřuje se na live service a mobilní tituly
Gotham City mělo být otevřeným světem a průzkum zajišťoval hák a obrněný a dobře vyzbrojený Batmobil verze Tumbler ze zmíněné filmové trilogie. Tvůrci si dali na všem dost záležet, narazili ale u režiséra. Nolan neschválil některé vizuální návrhy, studio bylo nuceno určité věci předělat.
Nakonec narazilo u Warner Bros. Společnost si uvědomila, že nemá smysl mít dvě podobné série. V roce 2011 vyšel Batman: Arkham City, v roce 2013 měl následovat Batman: Arkham Origins od WB Games Montréal a v Rocksteady pilně pracovali na Batman: Arkham Knight. A tak v Monolith Productions vznikl Middle-earth: Shadow of Mordor (2014) a potom Middle-earth: Shadow of War (2017). Nyní se můžeme těšit na akční adventuru s Wonder Woman v hlavní roli. I tady do všeho promluví systém Nemesis.
The open world of Gotham could be traversed by either gliding and utilizing the grappling hook (as established in the Arkham games) or by operating the Tumbler/Batmobile. pic.twitter.com/VZKXJBFsgP
— SpideyRanger 🇬🇭 (@Dageekydude) April 3, 2024
Early stealth sequence and combat mechanics (Latter would've been based on the Arkham system) pic.twitter.com/18uTxPzKm6
— SpideyRanger 🇬🇭 (@Dageekydude) April 3, 2024