Už dlouho víme o tom, že v Monolith Productions někdy kolem roku 2012 vznikala hra s Batmanem. Fanoušek s přezdívkou SpideyRanger se teď pochlubil novými detaily a gameplay záběry.

Batman byl ve vývoji pod označením projekt Apollo a zasazen do universa filmové trilogie režírované Chrisopherem Nolanem. Vývojáři chtěli navázat na filmovou sérii Temného rytíře. Důraz měl být kladen na stealth, boj inspirovaný Batman: Arkham Asylum od Rocksteady Studios a počátek technologie, ze které se později stal systém Nemesis v Middle-earth: Shadow of Mordor. Nepřátelé si měli pamatovat úspěchy i neúspěchy.

Gotham City mělo být otevřeným světem a průzkum zajišťoval hák a obrněný a dobře vyzbrojený Batmobil verze Tumbler ze zmíněné filmové trilogie. Tvůrci si dali na všem dost záležet, narazili ale u režiséra. Nolan neschválil některé vizuální návrhy, studio bylo nuceno určité věci předělat.

Nakonec narazilo u Warner Bros. Společnost si uvědomila, že nemá smysl mít dvě podobné série. V roce 2011 vyšel Batman: Arkham City, v roce 2013 měl následovat Batman: Arkham Origins od WB Games Montréal a v Rocksteady pilně pracovali na Batman: Arkham Knight. A tak v Monolith Productions vznikl Middle-earth: Shadow of Mordor (2014) a potom Middle-earth: Shadow of War (2017). Nyní se můžeme těšit na akční adventuru s Wonder Woman v hlavní roli. I tady do všeho promluví systém Nemesis.