Jsme továrnou na hity, prohlásil před investory sebevědomě generální ředitel Take-Two s tím, že za celou dobu, co si pamatuje, neměli žádné zklamáni. To označil za nejdůležitější.

Strauss Zelnick je přesvědčen, že je lepší hru odložit než vydat propadák. S tím nelze než souhlasit. Nicméně, bylo by fér si vzpomenout, jak dopadla trilogie Grand Theft Auto. Remasterované díly GTA 3, San Andreas a Vice City vyšly v hrozném stavu. Od té doby se vývojáři snaží situaci napravit.

Vydavatel Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, Mafie, Borderlands, NBA 2K, Civilization nebo BioShocku už dlouho avizuje, že chce uvádět hry na trh rychleji. To ale neznamená snížení jejich kvalit. Ta je, jak se zdá, hodně vysoko. Dokládá to posun v harmonogramu nadcházejících vydání. U některých vyvíjených her došlo k mírnému posunu v plánu. Konkrétně zmínil mobilní titul od 2K, Marvel's Midnight Suns a Kerbal Space Program 2.

Studia Take-Two Interactive chystají tohle:

  • 24 her popsaných jako Immersive Core
  • 10 nezávislých her
  • 28 mobilních her
  • 7 Mid-Core her
  • 8 nových verzí dříve vydaných her (remastery, remaky)

Immersive Core jsou hry s hlubokou hratelností a mnoha hodinami obsahu. Sem se řadí GTA, Red Dead Redemption nebo NBA 2K. Mid-Core jsou zase arkádové tituly, jako je WWE Battlegrounds, stejně tak menší tituly, kupříkladu New Tales from the Borderlands.

Zelnic věří, že připravované tituly zaznamenají úspěch a společnost v příštích třech letech dosáhne rekordních výsledků. Ano, pokud se nic velkého nestane, tak chce Take-Two tento počet her uvést na trh do března 2025. Spekuluje se, že do tohoto termínu vyjde i Grand Theft Auto 6. Nicméně, na seznamu by měl být také nový BioShock. Počítá se tam také nedávno vydaný horor The Quarry, stejně tak připravované remaky prvního a druhého Max Payne od Remedy a Rockstaru.