Ve druhém čtvrtletí letošního roku zaznamenal Netflix významný růst v příjmech, počtu předplatitelů i zisku. Zdá se, že streamovací gigant zažehnal problémy a dokázal přitáhnout více předplatitelů, zejména poté, co zpoplatnil sdílení účtu mimo domácnost.

Společnost si pochvaluje také tarif s reklamou, kterému rostou uživatelé. I když to bude navzdory postupnému ukončování základní varianty. Ta pro nové uživatele už není dostupná v Kanadě a Velké Británii. Další na řadě jsou Spojené státy americké a Francie.

Stávající předplatitele si chce Netflix udržet nejen novými filmy a seriály, ale také hrami. Ty mají být schopné rovněž přitáhnout nové předplatitele. Strategií streamovacího gigant je každý měsíc vydat novou hru. Jednou z nich bude multiplayerovka inspirovaná seriálem Hra na oliheň (Squid Game). Její spuštění by se mělo shodovat s druhou řadou jihokorejské televizní senzace.

Na další informace si musíme počkat. Očekává se, že přinese varianty dětských her, které v seriálu musejí soutěžící přežít.

Netflix začal mobilní hry v rámci předplatného nabízet téměř před třemi roky. Od té doby se seznam rozrostl na více než 100 kousků. Dalších více než 80 jich je ve vývoji. V budoucnu mají být i tituly pro počítače.