Simulátor života inZOI, který si bere inspiraci ze série The Sims, má za sebou raketový start. Podle oficiálních údajů od Kraftonu se během jediného týdne prodalo přes milion kopií, čímž se titul stal nejrychleji prodávanou hrou v historii společnosti.

Hra vyšla 28. března/marce v předběžném přístupu na Steamu a okamžitě se vyšvihla na vrchol žebříčku nejprodávanějších titulů. Už čtyřicet minut po spuštění se dostala na první místo v globálním žebříčku podle tržeb. Zároveň bodovala i na Twitchi, kde ji sledovalo až 175 tisíc lidí současně, což ji vyneslo na třetí příčku v herní kategorii.

Zájem hráčů se projevil i v rámci integrované platformy Canvas, která slouží ke sdílení uživatelského obsahu. Už první den zaznamenala přes 1,2 milionu aktivních uživatelů a bylo nahráno přes 470 tisíc výtvorů.

Přestože hned po vydání vyvolal rozruch kuriózní bug, který umožňoval přejet autem i děti (což Krafton rychle opravil a označil za nechtěnou chybu), komunita si hru oblíbila. Na Steamu má velmi kladné uživatelské hodnocení a chválu sklízí jak za obsah, tak za technické zpracování.

Krafton si úspěch vysvětluje intenzivní komunikací s komunitou, kvalitní marketingovou kampaní a globální prezentací, která prý vyvolala „mimořádný zájem“. Generální ředitel CH Kim zároveň potvrdil, že studio vidí v inZOI dlouhodobou značku:

„Jsme nadšení, že můžeme představit inZOI hráčům po celém světě. Budeme s komunitou nadále aktivně komunikovat a rozvíjet značku jako jednu z klíčových IP společnosti Krafton.“

Co se týče budoucnosti, studio chystá nová města, podporu modifikací i další rozšíření, přičemž všechny aktualizace a DLC budou až do plného vydání zdarma. Tenhle měsíc se vývojáři zaměřují zejména na rychlou opravu nahlášených chyb pomocí hotfixů.

inZOI bude v předběžném přístupu minimálně rok. Poté by se hra měla objevit také na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.