Jak jsme nedávno psali, francouzské studio Quantic Dream známé především kvůli svým příběhovým adventurám jako Heavy Rain či Detroit: Become Human, obdrželo čínskou investici ve snaze pomoci studiu prosadit se mezi velké herní společnosti. A k tomu patří i změna přístupu. Studio chce totiž být multiplatformní.

Quantic Dream ovšem nebylo vždy pouze zaměřené na PlayStation. Jejich poslední hrou, kterou jste si mohli zahrát kromě PlayStationu i na PC či Xboxu, byl úspěšný Fahrenheit a jeho remaster zahrnující název Indigo Prophecy, pod kterým je hra známá především v Severní Americe. Ovšem jejich následující hra s názvem Heavy Rain již vyšla exkluzivně pro PlayStation a od té doby se studio na dalších osm let dalo dohromady se Sony.

To se má ale změnit a exkluzivitám má být konec. Ale proč?

„Samozřejmě, že budeme pokračovat s vývojem her na PlayStation, což je platforma, kterou zkrátka milujeme a kterou známe velice dobře. Ale zároveň budeme zvažovat jiné platformy, jelikož bychom chtěli, aby byly naše výtvory dostupné nejvíce hráčům po celém světě a nezáleže na platformě,“ rozpovídal se spoluředitel studia Guillaume de Foundaumiere pro server GamesBeat.

David Cage, zakladatel a ředitel společnosti dodal, že je ještě příliš brzy na to poodhalit přesně, na jaké platformy se chce studio soustředit a co všechno má zahrnovat jejich další projekt. Naznačil ale, že studio momentálně pracuje na novém herním enginu, který by měl zaprvé podporovat více platforem a měl by patřit k těm nejpozoruhodnějším věcem, které bylo studio doposud schopno vytvořit. „Stále budeme pracovat na projektech, které jsou ambiciózní a originální a budou založené na žánru, který nám jde nejlépe, ale zároveň chceme zkusit objevovat něco trochu nového,“ doplnil ještě Cage.

Ačkoli se neví, kolik studio od čínské společnosti NetEase získalo, nebude to zřejmě málo a evidentně se jedná o velmi dobrý krok. Hry od studia Quantic Dream se skutečně řadí mezi videoherní zážitky, které by si měli vychutnat a užít všichni adventurní nadšenci.