Magazín · Novinky · v pondělí 3. 8. 2020 12:51
Halo: The Master Chief Collection dostane cross-platformní hraní a další řadu novinek
Patříte mezi fanoušky starších dílů Halo a už vás pěkně štve, že si je nemůžete vychutnat spolu s vaším kamarádem na Xboxu, zatímco vy hrajete na PC? Nebojte, 343 Industries se po dlouhém čekání rozhodlo vaše trápení ukončit a oficiálně oznámilo, že Halo: The Master Chief Collection, která obsahuje hned čtyři díly z této úspěšné série stříleček, bude podporovat cross-play a nejen to. Připravena je pro nás hned celé řada nových funkcí.
Cross-play mezi PC a Xbox One by měl být dostupný ještě tento rok, a kromě něho se můžeme také těšit na vytváření zápasů založených na vstupech, abychom si mohli vybrat, proti komu vlastně budeme hrát. Dále nás čeká herní prohlížeč, díky němuž si vyberete hru, která nám bude nejvíce vyhovovat nebo třeba možnost volby serveru za účelem získat co nejrychlejší odezvu.
Zapomenout nesmíme ani na podporu myši a klávesnice pro Xbox One, nové možnosti zvukového a grafického nastavení, sdílení souborů na PC, in-game FPS Cap/Přizpůsobení, propojení se Steam účtem či Double Keybinds a přizpůsobení Viewmodelu pro všechny hry. Vývojáři zároveň dodali, že stále plánují v průběhu roku vydat Halo 3: ODST a Halo 4 na PC a Halo 3: ODST Firefight na Xbox One.
Zdroj: MicrosoftZemětřesení ve studiu 343 Industries po neúspěchu Halo Infinite
343 Industries také vysvětlovalo problémy s podporou modů pro MCC. Sice jich je poměrně dost, ale i tak vývojáři doufají, že nám ji jednoho dne budou moct nabídnout.
„Naším cílem je stále podporovat modding, ale kvůli posunu v rozvojových prioritách, k nimž v průběhu projektu dochází, se modding v posledních zhruba šesti měsících stále vrací zpět. Dobrou zprávou je, že jsme dosáhli bodu, kdy jsme nyní schopni strávit několik období tím, abychom znovu zahájili konverzace, design a plánování.“
Nejdůležitější částí je aktualizace EULA pro MCC, aby mohl být přidán nový jazyk specifický pro modding a hráči generovaný obsah. Právníci studia ovšem tento nový jazyk musí nejdříve schválit, a to bohužel zabere dost času. Jakmile k tomu však dojde, vývojáři přehodnotí, čeho všeho mohou v krátkém, středním a dlouhém časovém úseku dosáhnout
Na konec studio zmínilo i některé věci, které zatím nejsou zcela dořešené. Zde jsou všechny vypsané:
- Možnost zapnutí / vypnutí textového chatu
- Vylepšení Idle systému
- Přinášení funkcí z PC na konzole
- Další podpora pro usnadnění přístupu
- Rozdělení obrazovky na PC
- Podpora HDR na PC