Ačkoliv byl pátý díl série Grand Theft Auto masivní hit, nikdy se nedočkal žádného singleplayerového rozšíření. Vlastně právě proto, že bylo GTA V tak velký hit, tak se jich nedočkalo. Jak vyplynulo z rozhovoru Youtubera SanInPlay s virtuálním kameramanem Josephem Rubinem, multiplayerové GTA Online vydělávalo tolik peněz, že bylo zbytečné DLC produkovat.

Když vyšlo GTA Online, byla to taková dojná kráva a lidé si to tolik užívali, že bylo těžké argumentovat, že by DLC mohlo takový úspěch překonat,“ říká Rubin. Pracoval na samostatném DLC, jehož podstatnou součástí byl Steven Ogg, představitel Trevora. Pravděpodobně se tedy jednalo o DLC Agent Trevor, které prozradil únik zdrojového kódu GTA V.

Dodatečný obsah byl zhruba v polovině vývoje, než ho Rockstar zatrhl. „Myslím, že hodně plodů naší práce skončilo v GTA Online,“ tvrdí Rubin s tím, že dle jeho názoru bylo DLC velmi dobré. Lidé z jeho týmu pak pracovali i na GTA Online a Red Dead Redemption 2.

Podle svého profilu na LinkedIn Joe Rubino pracoval u Rockstaru mezi lety 2010 a 2016. Jako virtuální kameraman a kinematograf se podílel i na Max Payne 3 a Red Dead Redemption 2. Rockstar teď pracuje na Grand Theft Auto VI, které nás čeká na podzim příští rok na PS5 a Xbox Series S/X.