Technologie původně vytvořena pro Battlefield: Bad Company 2 od DICE za 15 let ušla pořádný kus cesty a stal se z ní multiplatformní grafický engine, který je možné použít v různorodých hrách. Běží na něm nejnovější díly Battlefieldu, stejně tak Mass Effect, Need for Speed: Unbound, nedávný remake Dead Space, stejně tak fotbalové a hokejové série. To je výsledek práce, kterou tvůrci odvedli ve spolupráci s jednotlivými studii Electronic Arts.

Nově byl oznámen rebranding. Nové logo odráží novou vizi a identitu Frostbite enginu. Nejde jen o tu vizuální, ale také filozofickou změnu, při které je kladen důraz na spolupráci s dalšími týmy EA, aby engine umožnil větší flexibilitu pro inovace a usnadnil vývojářům práci.

Dnes už ikonické logo s otiskem ruky zůstává, jen se mění více než v předešlých letech. Předtím zubaté linie loga znázorňovaly filozofii zničitelného prostředí ve hrách. Teď se otisk podobá přirozené lidské ruce a je odrazem lidského doteku, který pomáhá vytvářet tyto hry. Otisk ruky je také bodem spojení, který udržuje tvůrce Frostbite enginu v kontaktu s minulostí a všemi, kdo se na něm podíleli a podílejí.

Ve zprávě je ještě uvedena jedna zajímavost. Týmy EA prý mohou vyvíjet na jakémkoli enginu chtějí. Je jen na vývojářích Frostbite enginu, aby si vybrali právě tento. To nejspíš opravdu platí, když Motive Studios si pro akční adventuru Iron Man vybralo Unreal Engine 5, zatímco u remaku Dead Space vsadilo na Frostbite.