David Cage a Quantic Dream. To už je pomalu pojem, který znají nejen majitelé konzolí PlayStation, pro něž poslední dobou vyvíjejí peckové adventury. Heavy Rain, Beyond: Two Souls a Detroit: Become Human - už jste o nich minimálně jednou slyšeli, že? Poslední jmenovaná Detroit: Become Human od Fioly obdržela zcela zaslouženě devítkové hodnocení. A ještě lepší by to bylo, kdyby se mohly v rámci Detroitu dělat i screenshoty, co myslíte? Pokud to nevíte, implementace fotomódu byla v plánu, avšak práce byly ukončeny.
Quantic Dream chvíli po vydání sdělilo, že fotomód je v přípravě, ale zabere hodně času, jelikož Detroit jako takový se snažil dostat z PS4 maximální možný výkon. To bohužel zapříčinilo fakt, že fotomód se tam jednoduše už "nevejde". Nutno přiznat, že po technické stránce nemá Detroit snad jedinou chybičku. Cena za to je ale taková, že o pěkný screenshot se s kamarády zkrátka nepodělíte. Škoda.
We implemented a photo mode, but the game uses all the memory, so it seems hard to add anything. We really pushed the console as far as we could to make the game look as beautiful and loadings as seamless as possible, which left little space for anything else...
— David Cage (@David__Cage) August 6, 2018