Už je to více jak pět let od vydání Splinter Cell: Blacklist a fanoušci jsou pochopitelně dychtiví zjistit, co bude dál s postavou Sama Fishera. V novém rozhovoru nabídl generální ředitel Ubisoftu Yves Guillemot vysvětlení, proč vývoj nového Splinter Cell, trvá tak dlouho.

Guillemot pro IGN řekl, že Ubisoft nepřinese zpět franšízu, dokud v ní nebude moct udělat něco nového. Některé vývojářské týmy Ubisoftu jsou údajně znepokojení tím, že by měly pracovat na novém Splinter Cell kvůli nátlaku ze strany fanoušků. Navíc další velké série Ubisoftu, jako například Assassin's Creed, jsou “stěžejní”, což vedlo Ubisoft k tomu, aby se zaměřili spíše na vývoj Assassin's Creed a dalších titulů než nového Splinter Cell.

Guillemot dále řekl: "Když vytváříte hru, musíte se ujistit, že to bude něco odlišného, než jste udělali předtím. Poslední Splinter Cell, byl vyvíjen pod velkým nátlakem ze strany fanoušků, kdy nám říkali: 'Neměňte to, nedělejte tohle, udělejte to takhle...'"

Padla též otázka, zda by Ubisoft mohl přivézt Splinter Cell pro další generaci konzolí, které zřejmě brzy přijdou, avšak odpověď jsme nedostali. Tají snad před námi něco? 

Dalším podnětem pro zvěsti o novém Splinter Cell je zpráva, že původní designér Splinter Cell Clint Hocking se vrátil do Ubisoftu, kde pracuje na „neohlášených projektech“. Můžeme také spekulovat, že se něco chystá na letošní E3 2019, kde Ubisoft zatím potvrdil pouze to, že se dostaví. Nicméně Ubisoft plánuje vydat do roku 2020 až 4 nové hry. Bude jedna z her nový Splinter Cell? Můžeme jen doufat.