Anthem. Ta looter shooter záležitost studia BioWare, jejíž launch se spíše nepovedl. Názory na hru jsou smíšené jak ze strany novinářů, tak hráčů a prozatímně se můžeme bavit o neúspěchu. BioWare v posledním blogu přiznalo, že launch byl poněkud drsnější, než se očekávalo, avšak tým to nezaskočilo a dlouhá směna teprve začíná.

V příspěvku si generální manažer Casey Hudson pobrečel nad tím, že studio nedokázalo své fanoušky uspokojit, nicméně děkuje všem, kteří Anthem ještě nedali do poličky (anebo jej rovnou neprodali). První týdny od vydání jede tým na plné obrátky, aby opravil všechny možné chyby, jež se objevily. S tím se pojí i spousta věcí, které se dočkají vylepšení, včetně endgame lootu, stability či herního progresu.

Nám nezbývá nic jiného, než doufat v to, že se z Anthemu stane titulem, za jehož koupi se nebudete muset proklínat. No Man's Sky to dokázal, takže naděje určitě existuje.