Big Daddyho v BioShocku potkáte pouze v potápěčském obleku s helmou - a to je dobře, protože bez helmy jsou ochránci Little Sister ještě děsivější. Pokud máte dostatek odvahy, můžete se podívat na concept art.

Za děsivým návrhem obličeje Big Daddyho má stát Robb Waters, bývalý concept artista studia Irrational Games. Ten si představoval obličej těchto odolných monster s růžovým, vrásčitým tělem, zapadlými oči a podivným světlem vycházejícím z čela.

Na základě tohoto obrázku můžeme hádat, proč se Irrational Games zřekli zobrazení Big Daddyho bez helmy. Ta je mimochodem spojena s oblekem. V artbooku se také píše, že se vývojáři záměrně chtěli vyhnout odhalení obličeje Big Daddyho ve hře.

Přečtěte si také: Atomic Heart: Ruský BioShock v novém traileru

Podle lore BioShocku začínali Big Daddys jako nežádoucí lidé v podmořském světě Rapture a do své nové podoby jsou přeměněni nevratným zákrokem, při němž se jejich kůže a orgány transplantují přímo do vnitřku obleku. To by vysvětlovalo, proč má tenhle chudák z masa tak oteklou hlavu. Co se týče toho, proč mu září čakra třetího oka... mohou to být plazmidy.

Vývoj druhého BioShocku převzalo studio 2K Marin. Ani v této hře nedošlo k odhalení Big Daddys, ale výtvarníci měli také svou představu. Na jednom artworku je pod těžkým brněním vidět něco podivného...

NA CESTĚ JE BIOSHOCK 4

V současné době můžeme pouze hádat, zda se Big Daddys objeví v dalším díle a zda jejich výskyt bude detailněji vysvětlen. Na znovuzrození série pracuje studio Cloud Chamber. To si představuje živý otevřený svět s městským davem, poutavý příběh zaměřený na postavy s rozmanitostí v každé fázi hry i sekundární mise.

Zpět do Rapture se ale nepodíváme, stejně tak nás nečeká výlet do létajícího města Columbie. Místo těchto známých míst se máme podívat do zbrusu nového světa.

Společnost 2K Games plánuje uvést hru na trh za pár let pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.