Magazín · Novinky · ve středu 26. 7. 2017 17:45
Autisti z Bioware vytvářejí bludiště v kukuřici
„Jasně, mohli jsme si pronajmout budovu a celou ji polepit. Ale víte, co je větší, než budova? Pole.“ – John Warner, Game Director
John podle svých kolegů má rád kukuřici, a tak volba, jakou plodinu zasadit, byla jasná. Dále byl nutný design samotného bludiště v poli, což byla velmi těžká věc. A proč to všechno? Kvůli propagaci jejich nové hry, jež se jmenuje Anthem.
Podle mě je to úžasný a originální nápad, jak propagovat svůj produkt. A co vy? Jak se vám líbí tento vtip na adresu studia Bioware? Dejte nám vědět do diskuze.
Detail k označené hře
Anthem
BioWare
Naše recenze
0 / 10
Výborný pocit z létání
Náznaky hlubokého příběhu
Výborné obličejové animace
Stereotypní mise a souboje
Rozbitá herní ekonomika a loot
Špatná designová rozhodnutí