Magazín · Novinky · v pátek 15. 2. 2019 16:32
Assassin's Creed se víceméně stalo RPG záležitostí
Komu úplně nevoní nový směr, kterým se série Assassin's Creed vydává, v lepší zítřky zřejmě doufat nemůže. Poslední dva díly - Origins a Odyssey - s novou formou přinesly taktéž RPG prvky, hlavně tedy řecký Odyssey, a s nimi do budoucna víceméně můžeme počítat. Yves Guillemot zkonstatoval, že Assassin's Creed je nyní "úspěšnou RPG značkou", čemuž jsme přispěli i my, neboť jsme jej ohodnotili excelentní devítkou. Odyssey předčilo všechna očekávání Ubisoftu, takže chápete, co to znamená.
Zavedení RPG žánru umožňuje Ubisoftu udržet hráče déle u monitoru/televize. Tomu napomáhá i zlepšující se season pass hry, který pro Odyssey přináší opravdu hodně dodatečného a dobrého obsahu. To snad bude napomáhat i tomu, že se vyhneme tomu, aby platilo pravidlo nového dílu každý rok.