Assassin’s Creed Red zasazený do feudálního Japonska s dvěma hlavními hrdiny (žena šinobi a muž africký uprchlík, který se stane samurajem) bude začátkem nové éry série. Ta bude ve znamení evoluce enginu Anvil s propracovanějšími animacemi, parkourovým systémem, dynamickým počasím a technologiemi jako ray tracing a virtuální geometrie.

Podle insidera a novináře Toma Hendersona z Insider Gaming se má Red vyznačovat větší brutalitou, včetně krve a useknutých hlav a dalších částí těla. Možná je to reakce na kritiku Assassin’s Creed Valhalla, kdy při nájezdech Vikingů chybělo větší množství krve. Na druhou stranu feudální Japonsko je spojeno s velice ostrými katanami, tak by bylo divné, kdyby usekávání končetin chybělo.

Přečtěte si také: Hub Assassin’s Creed má za úkol vytáhnout z hráčů další peníze

Navzdory tomu bude Red více zaměřený na stealth. Hráči upřednostňující kradmý pohyb budou moci zhasínat pochodně, schovávat se ve vysoké trávě a křoví a kdykoliv si lehnout na břicho. Tady mají vývojáři vycházet ze série Splinter Cell.

Poslední známou novinkou jsou rozšířené možnosti budování základny z Valhally. Tady se jmenuje úkryt a má jít o jakési dódžó pro trénink a vylepšování schopností postavy. Budeme stavět budovy a měnit interiér a exteriér.

Dle Hendersona má být Asassin’s Creed Red představen v nadcházejících měsících. Dříve se mluvilo o květnu/máji s vydáním do konce roku 2024. Dnes už víme, že Ubisoft chce hru uvést na trh před dubnem/aprílem 2025 ve verzích pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.