Přestože Arma 3 od českého studia Bohemia Interactive vyšla už v roce 2013, stále je o ni očividně zájem. Dokázal to letošní letní výprodej na Steamu, protože jen během tradiční dvoutýdenní události se prodalo více než půl milionu kopií hry. Tento pozoruhodný prodejní výsledek nejprve odhalil šéf Bohemia Interactive Marek Španěl na Twitteru a později přišlo i oficiální uvítání více než 500 tisíc nováčků v blogovém příspěvku na Steamu.

Na tom prodejním výsledku měla nepochybně lví podíl velmi nízká cena, protože díky 90% slevě bylo možné během letního výprodeje na Steamu koupit základní edici hry za pouhých 2,79 eur. Za zmínku také stojí, že jen během prvního dne výprodeje se Bohemce podařilo prodat téměř 100 tisíc kopií hry. Španěl konkrétně na Twitteru uvedl počet 98 500 kusů. Což je mimochodem nejvyšší počet za celou více než desetiletou existenci Army 3.

Samotné Bohemia Interactive dokonce ten samý den zaznamenalo největší počet prodaných kopií všech jeho her během 24 hodin za celou historii studia. Marek Španěl proto poděkoval vývojářům i fanouškům za podporu, kreativitu a přízeň během všech těch let, zejména během náročných období.

Výše uvedená čísla ale naznačují, že nyní má česká firma spíš důvod k radosti. A že letní výprodeje na Steamu jsou i po všech těch letech velká událost, která může řadu vývojářů a herních studií pořádně finančně nakopnout. Přinejmenším je zjevné, že hry ze série Arma mají dost silnou pozici na trhu.

Na závěr se proto sluší připomenout, že Bohemia Interactive nadále vylepšuje primárně multiplayerový spin-off Arma Reforger na novém enginu Enfusion a ve vývoji - nebo alespoň ve fázi příprav na vývoj - je rovněž plnohodnotná Arma 4. Komunitní manažer s přezdívkou Nillers však v komentářích na Steamu k seznamu změn nejnovější aktualizace Army Reforger napsal, že v souvislosti se čtvrtým dílem série válečných sandboxů aktuálně studio nemá co říct.