Tetris bylo vždy legendou herního průmyslu a důkazem, že překvapivě jednoduchý koncept může zaujmout miliony lidí. I proto se během let objevilo spoustu kopií, spinoffů a napodobenin. Některé jsou skvělé jako například nové Tetris 99 a některé jsou... no... zajímavé. Treasure Stack však tento koncept vzal ještě dál a přidal spoustu nových mechanik, které hru sice udělaly zajímavou ale ne nutně dobrou.

Připravte se na pixely

Hned po spuštění vás hra přivítá krásnou pixelartovou grafikou, která je bohužel nejlepší stránkou hry. Jakmile se dostanete přes tutoriál, který se vám v rychlosti snaží vysvětlit všechny mechaniky hry, budete vhozeni do klasické tetris arény. Namísto kostek však padají truhly a klíče a místo klasického ovládání musíte pomocí vašeho charakteru tyto truhly skládat vedle sebe, tak abyste vydrželi co nejdéle. Do toho vám navíc co chvíli budou pod nohy lítat bloky, které mají za účel vám trochu hru znepříjemnit.

Zde přichází nejhorší a zároveň nejdůležitější stránka hry a to ovládání. Po pár hodinách ve hře vám totiž dojde, že nepřesný pohyb a neustálé překlikávání se, není vaší chybou. Ovládání je nepříjemné, neintuitivní a neresponzivní. Toto by se sice u logických her dalo odpustit. Treasure Stack však kvůli malým truhlám, které tvoří zem, po které běháte, vyžaduje tak přesný pohyb, že vám právě tyto nedostatky způsobí neustálou frustraci a ve výsledku velmi nepříjemný zážitek.

Multiplayer hra nabízí

Jednou ze zajímavých mechanik hry je hák, kterým si můžete padající truhly a klíče rychleji přitáhnout. Pokud tak jste už trochu vyhraní, můžete pomocí háku tempo hry výrazně urychlit a vašim nepřátelům v multiplayeru výrazně zavařit.

No... tedy kdyby v multiplayeru nějací hráči byli. Během mé několikahodinové zkušenosti se hrou se mi povedlo se dostat pouze do dvou soubojů a to po klidně až 10 minutovém čekání. Treasure Stack sice nabízí jak kompetitivní mód, kde můžete zvyšovat váš rank, tak casual mód. Ani jeden bohužel nikdo nehraje a budete se tak muset spokojit převážně se singleplayerovou kampaní.Až na to, že hra žádnou kampaň ve formě příběhu nebo alespoň jakéhokoliv postupu nemá. Můžete si maximálně tak odemykat kosmetické předměty ze získaných boxů.

Treasure Stack je hra s extrémně malým množstvím obsahu a neohrabaným ovládáním, která se snaží vniknout konceptu padajících bloků nové nápady. Tyto nápady však nefungují a Treasure Stack v celku působí spíše jako nedodělaný nápad než jako kompletní hra. Za tým Indiana si Treasure Stack odnáší míru doporučení 4 z 10.