Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii nechvalně známý pirátský gang ukradl mocnou technologii a je na … Počkat tohle je vlastně Turbo recenze! Na tohle vůbec nemáme čas! Tak tedy hra Jets'n'Guns 2 od českého studia Rake in Grass, tímto kluky do Prahy zdravíme, sice obsahuje napínavý příběh o záchraně celého universa, ale určitě to není hlavní důvod, proč si hru zamilujete. Kdo by taky řešil příběh, když se mu na obrazovce odehrává tohle!

Nové Jets'n'Guns je především o akci spojené s audiovizuálním blahem. Není totiž nad to, když vás vývojáři odmění za skvělé uhýbání a přesnou mušku zpomalenými záběry vybuchující továrny za křiku umírajících vojáků. To bylo trochu morbidní, pardon. Vaším úkolem je jednoduše prostřílet se skrz herní mapu a nenechat se při tom zabít. A čím více toho odpálíte, tím více penízků dostanete. Ty po dokončení každé úrovně můžete investovat do vašeho plavidla. V obchodě je k dispozici několik desítek různých zbraní jako jsou kulomety, bomby, rakety, lasery nebo vánoční stromečky. Ano, i ty nadělají z nepřátel fašírku. Ve výsledku je však nejdůležitější zajistit si co největší palebnou sílu. Jakmile budete spokojeni se svými nákupy, opět naskočíte do lodi, přečtete si příběhový odstavec a zpátky do válečné zóny.

Škoda jen, že se změna výzbroje neprojeví také na vzhledu vašeho plavidla. I když se hra může zdát poněkud jednotvárná, vše zachraňuje originální level design. Kromě nudných vesmírných základen se dostanete na vánoční planetu, kde místo krve létají dárky, nechutnou planetu hmyzu či Beer Planet, kde se vás místní snaží sestřelit lahvemi s pivem. Většina úrovní pak končí bossfightem, u kterých, především ze začátku a na vyšší obtížnosti, budete hodně umírat. Jets'n'Guns 2 je výbornou hrou, u které zamrzí hlavně to, že zde není více úrovní, naštěstí hra obsahuje New Game + a lokální kooperaci. Za tým Indiana si Jets'n'Guns 2 odnáší 8 bodů z 10.