Microsoft začíná hlavní herní sezónu reklamou na Game Pass. Vyzdvihuje v ní neustálé přidávání her do předplatného s tím, že už není nutné čekat, až někdo vrátí svou dohranou hru.

Pokud jsem dobře viděl, tak v reklamě se ani jednou neukázala samotná konzole. Americká společnost se tak nesnaží propagovat Xbox Series X/S, ale svou službu, která je dostupná nejen na konzolích Xbox, ale také na počítači a chytrých televizích.

Včera rozjela svůj marketing také Sony, která sází na zážitky na PlayStationu 5.

Připomeňme, že Microsoft na začátku října zdražil předplatné Game Pass až o 50 % (v závislosti na trzích) a upravil tarify. To mezi hráči vyvolalo vlnu kritiky a mnozí službu přestali platit. Ceny Game Passu u nás:

  • Game Pass Ultimate – 669 Kč měsíčně (27 eur) - předtím 436 Kč
  • Game Pass Premium – 329 Kč měsíčně (13 eur)
  • Game Pass Essential – 239 Kč měsíčně (9 eur)
  • PC Game Pass – 369 Kč měsíčně (15 eur) - předtím 299 Kč