Tři hodiny než se dostanete do hry a pak pěkně do řady na vaši vysněnou quest mobku. Tak takto si asi nikdo nový World of Warcraft Classic nepředstavoval, ovšem zájem o hru je enormní a taková čísla nikdo nepředpokládal. Je to již třetí den, co vyšel předělaný původní WoW a i přesto se čekají dlouhé fronty, než se lidi do hry vůbec dostanou. Ano, záleží také na serveru, který jste si zvolili, ovšem i přesto se váš čas čekání může vyšplhat i na krásných 7 hodin

Blizzard se všem fanouškům za čekání omlouvá a postupně navyšuje kapacitu serverů. To ovšem lidem nestačí a ptají se, proč to už nebylo dávno. A je to jednoduché, Blizzard si je vědom obrovského hypu, který hra zažívá a do budoucna počítá s obrovskými ztrátami hráčů, a proto kapacitu nechtěl nijak přestřelit.

To ovšem není jediný problém, jenž hráče tíží. I přesto, že se do hry dostanete, musíte ještě plnit questy. Přesně ty questy, které plní dalších x desítek lidí před vámi. Hru usnadňuje aspoň to, že servery jsou následně rozdělené, aby hráčů nebylo u sebe tak hrozně moc (toto rozdělení v budoucnu zmizí). Buď můžete doufat, že budete první, kdo na mobku klikne, nebo jak to funguje na několika serverech, se zařadíte hezky do fronty a čekáte, než se na vás dostane řada.

Toto jednání je ve hrách dosti neobvyklé, ale velmi ohleduplné. Hráči to na serverech, kde se tyto fronty vyskytují, dosti dodržují a nedá se říct, že by někdo podváděl. Ano najdou se jedinci, co frontu přeskočí, ovšem ne tak často. Není to od hráčů hezké? Díky tomu existuje vždy velká šance, že se na vás jednou ta řada dostane a ne, že vy musíte být tím nejrychlejším bez ohledu na to, kolik lidí tam bylo před vámi.

WoW Classic opravdu předčilo očekávání většiny a jde to vidět. Nával hráčů je obrovský, fronty čítají na každý server i přes 20 000 lidí a na Twitchi v den vydaní 1,3 miliónu hráčů

Je vidět, že spousta lidí si chce zavzpomínat na své mladí a staré časy.