Není to dlouho, co Bamdai Namco oznámilo vydání Dark Souls na konzoli Nintendo Switch. Jenže vývojáři se mírně řečeno přecenili. Od původního plánu vydat hru už ke konci května se opouští a vydání se posouvá na letošní léto.

Vývojáři sice neuvedli důvod, proč se vydání posouvá, ale pravděpodobně za to může odlišnost hardwaru od ostatních herních konzolí. Programátoři z Namco Bandai se musí potýkat s nižším výkonem, který obstarává procesor Tegra X od Nvidie. Obě klasické konzole jsou ovšem poháněny výkonnějšími čipy od AMD. Portování tak bude jistě složitější. Další problém určitě je i komprimace hry pro fyzickou cartridge o obsahu jen 32 GB. Větší varianty o kapacitě až 64GB se plánují také, ale než se toho dočkáme, tak spíše vyjde nová verze Nintenda.

Nezbývá tedy, než doufat, že se dočkáme vydání tohoto hardcore „RPGčka“ a že to naše konzole vydrží bez újmy na zdraví.