Kdo by neznal herní veletrh E3. I my jako redakce jsme se tam párkrát vydali a každý rok je to nejen pro nás největší herní svátek, který je doprovázen tiskovými konferencemi, kde jednotlivé společnosti oznamují a prezentují ve velkém své připravované hry.

Jenže E3 svým způsobem upadá. Jde totiž o veletrh, který je převážně určen pro média a vydavatele. Proto má například Gamescom šestkrát vyšší účast. Dále tomu nepomohl ani unik důvěrných informací, jenž se stal při posledním ročníku. A to se společnost ESA, která E3 pořádá, bude snažit změnit. Proto je na další rok plán udělat z veletrh festival a přiblížit se podobě německému Gamescomu.

Jednu z nejdůležitějších rolí by měli mít influenceři. Těmi nejsou myšleni pouze YouTubeři a blogeři, ale také hráči z basketbalového týmu Los Angeles Lakers hrající proti fanouškům nebo hercům. Další masivní změna by měla být úprava výstavních prostorů. Máme zde i jednu z ukázek toho, jak by mohla výstava vypadat.

Dalším zajímavým nápadem by měla být aplikace, díky které by se mohl návštěvním přihlásit do určitého časového okna na výstavním stánku a pak na ten čas přijít. Což by znamenalo výrazné omezení čekacích dob ve frontách.

V neposlední řadě bylo schváleno dalších deset tisíc lidí pro první den výstavy, který je určen především pro média.