Čas od času se dozvíme zajímavé zákulisní informace. Uniklé soubory pocházející z kybernetického útoku naznačovaly, že v Rockstar Games pracovali na Grand Theft Auto Tokyo pro PlayStation 2.

Magazín Time Extension od svých zdrojů získal další informace o tomto projektu. Bývalý zaměstnanec slavného studia GTA Tokyo potvrdil. Prezident Sam Houser kvůli propagaci GTA 3 několikrát navštívil Tokio. Během těchto pracovních cest se do města a jeho kultury zamiloval. Tokio tak bylo jedním ze zvažovaných měst. V týmu ho považovali za zajímavé město pro sandbox, ale nakonec se pro něj nerozhodli.

Tokio nebylo vybráno kvůli organizačním a logistickým problémům. V Rockstaru si spočítali, že vyslání týmu do japonské metropole, aby zdokumentoval město a pořídil vše potřebné, by bylo moc komplikované a nákladné. V rozhodnutí hrály roli také problémy s kulturní satirou a tím, jak by město do všeho zapadalo.

V těchto dobách v Rockstaru zvažovali rovněž GTA Sin City a GTA Bogota. Alespoň to naznačují ochranné známky, které si společnost Take-Two Interactive nechala zaregistrovat krátce před vydáním GTA San Andreas. V té době totiž byl internet ještě v plenkách a neexistovali internetoví slídilové, takže firma nemusela být při registraci ochranných známek a internetových domén tolik opatrná jako dnes.

To vše a mnohem více naznačuje, že v Rockstaru experimentovali a pohrávali si s myšlenkou zasadit Grand Theft Auto do Las Vegas, Kolumbie a Japonska. Nakonec se ale rozhodli zůstat u měst, která byla představena v Grand Theft Auto 1, tedy oblasti Liberty City (podle New York City), San Andreas (podle Los Angeles, San Francisco a Las Vegas,) a Vice City (podle Miami). U těchto měst zůstává Rockstar i dnes, když chystá Grand Theft Auto VI odehrávající se ve fiktivní oblasti Miami, tedy Vice City a jeho okolí.

Kdo chce navštívit podobné prostředí jako je Tokio, tak je tady série Yakuza od Segy, případně zapomenuté, ale povedené Sleeping Dogs v Hongkongu.

Trailer na definitivní edici Sleeping Dogs