Určitě si vzpomenete na hitovku s názvem Ultimate Epic Battle Simulator. Brilliant Game Studios v roce 2017 přišlo s hrou, ze které se stal prakticky okamžitě hit mezi streamerskou a Youtube komunitou. Hráči v tomto univerzálním sandboxu mohli proti sobě stavět armády složené téměř z čehokoliv, co má ruce a nohy a někdy ani to ne. Do své epické bitvy jste mohli míchat středověkou pěchotu s vojsky druhé světové války a vyzvat k souboji třeba armádu temných mágů. Nechyběly zde ani mnohem kreativnější jednotky jako například zombie, kuřata nebo kyklopové. Hra však nedoporučovala přesáhnout hranici 100 000 postaviček. Tohle by nemělo platit v druhém díle, ten by měl tohle číslo výrazně posunout, aniž by vám z toho odletěl počítač. 

V novém traileru nám vývojáři představují bitvu mezi 1,3 milionem válečníků. To vše by nám hra měla nabídnout díky vlastnímu revolučnímu vykreslování davu a technologii AI, která využívá čistou sílu GPU. Díky tomu Ultimate Epic Battle Simulator 2 zpracovává stokrát více znaků na obrazovce než jeho předchůdce, a to v mnohem větších detailech a kvalitě. Jejich vlastní engine je však teprve rané fázi vývoje, proto vývojáři upozorňují, že se ve hře mohou objevovat chyby. Na jeho zlepšování ale pracuje celý tým a jejich snem je přinést fyziku v takovém měřítku, jakou jsme dosud nemohli nikde vidět, což následně umožní zobrazovat miliony postaviček a objektů založených na fyzice najednou.

Přečtěte si také: World of Tanks míří na Steam a první aktualizace letoška

Kromě markantního zvětšení armády nový díl také přinese “příběhové“ kampaně. Ty následně budou moci tvořit i samotní hráči a sdílet je po celé komunitě. Vrátí se taky možnost sledování celého střetu z pohledu první osoby.

Ultimate Epic Battle Simulator 2 vychází již na podzim roku 2021 na PC.