Po úspěšných sandbox hrách Space Enginners a Medieval Enginners se Marek Rosa rozhodl přinést revoluční umělou inteligenci postav. V ambiciózní sandbox hře AI People chce přinést umělou inteligenci NPC, která se učí a přizpůsobuje akcím hráče v reálném čase.

V AI People budou hráči vytvářet, hrát a sdílet scénáře s AI NPC, které interagují mezi sebou, s prostředím a se samotnými hráči. Mají se učit, cítit emoce, sledovat cíle, snít a dynamicky vytvářet emergentní příběh generovaný umělou inteligencí.

Rosa si od NPC poháněných AI slibuje vyvíjející se příběhové linie a bohatší, pohlcující zážitek, kdy každé hráčovo rozhodnutí významně ovlivní příběh a hratelnost. NPC s AI mají být živé, vnímající bytosti, a ne skripty jako v dosavadních hrách.

„Naše vize pro AI People byla ambiciózní, ale jasná: inovovat tím, že inteligentní NPC s umělou inteligencí se stanou ústředním prvkem hry. Naším cílem bylo iniciovat nový žánr inteligentních NPC s umělou inteligencí, stejně jako před 11 lety, kdy jsme vytvořili inženýrský žánr se Space Engineers,“ prohlásil Marek Rosa, zakladatel Keen Software House a GoodAI.

Pokud si chcete vyzkoušet budoucnost hraní, tak 19. 9. 2024 bude spuštěna alfa verze v předběžném přístupu. Má představovat základ vize: svět, kde NPC poháněné umělou inteligencí začínají myslet, cítit a vyvíjet se.

Hra bude za předplatné - 10 dolarů měsíčně. Zájemci se mohou zapsat na čekací listinu early access.