Stig Asmussen, herní režisér známý díky God of War III, Star Wars Jedi: Fallen Order a Star Wars Jedi: Survivor, si po konci v Respawnu založil studio Giant Skull a začíná poutat dost pozornosti. Jeho nový tým totiž pracuje na akční adventuře zasazené do světa Dungeons & Dragons. Projekt vzniká ve spolupráci s vlastníkem licence, společností Wizards of the Coast, a míří na PC a konzole.

Zpráva je zajímavá i díky osobnostem v pozadí. Asmussen a John Hight, dnes prezident digitální divize Wizards of the Coast, se znají už z doby vývoje původní trilogie God of War. Podle Highta se tehdy přesvědčil o Asmussenově talentu i citlivosti pro příběhové vedení – a právě to má být základem nového titulu. Máme potvrzeno, že půjde o záležitost pro jednoho hráče.

Možná se tady právě bavíme o nástupci oceňované hry Baldur’s Gate 3. Její autoři z Larian Studios se totiž vypravili na jinou cestu, a tak vedení Wizards of the Coast hledá nové partnery, kteří převezmou otěže. S největší pravděpodobností to nebude Baldur’s Gate 4, ale spíše nový směr pro Dungeons & Dragon. S ohledem na zkušenosti Asmussena by nás nemělo překvapit, kdybychom dostali hru v podobném stylu. Jen Cala Kestise či Krata by vystřídala legenda D&D Drizzt Do'Urden a jeho dvě šavle.

Mimochodem, v Giant Skull najdeme řadu veteránů, kteří pracovali v Respawn Entertainment, Epic Games, Rocksteady Studios nebo Riot Games. Patří mezi ně šéf designu Jeff Magers (Star Wars Jedi: Fallen Order, Star Wars Jedi: Survivor), výtvarný ředitel Patrick Murphy (Valorant, Fortnite), technologický ředitel Jon Carr (Star Wars Jedi: Survivor), hlavní producentka Lauren McLemore (Fortnite) a ředitel animací Brian Campbell (Fortnite).