Tento článek vznikl v rámci placené spolupráce, natáčení GeForce Podcastu probíhá v našem studiu:

„Pocházím z dělnické rodiny a po roce 1989 to přestal být benefit!“ Nový GeForce podcast, kam si Mikoláš Tuček bere hosty z herního byznysu, skrývá rozhodně mnoho překvapení! Nečekejte klasický pokec o hrách, Jindra Skeldal velmi pečlivě formuluje své myšlenky a padají z něj podobné perly!

Těšte se na naprosto neuvěřitelné pozadí vývoje hry Dreamkilleru (dejte dohromady Painkiller a DreamCatcher), nebo popis, jak to probíhalo v kancelářích Beat Saberu, na kterém Jindra také pracoval. Fantastické jsou příběhy typu cesty ECTS (tehdy velká výstava v Londýně), kam jel s černobílým notebookem (90. léta!) ukazovat barevnou verzi Bran Skeldalu bez redukce na anglickou elektriku.

Dozvíte se, jaká jsou podle Jindry 3 základní pravidla Jak udělat hit, ale především detailně popisuje (delší část v bonusech) svoji novou hru Tribe Nation, realtimovou strategii s prvky roguelike. Tak mrkněte na podcast, stáhněte demo Tribe Nation a klidně mu tam nechte jeden Wishlist!