Magazín · Novinky · v pátek 27. 12. 2019 11:00
Telltale 2.0 mění přístup k epizodickým hrám. Jejich prezident slibuje častější vydávání
U televizních seriálů se stalo zvykem vydávat nový díl jednou týdně (kromě Netflixu, ten zpřístupní rovnou celou řadu). U epizodických her si o takovém přístupu můžeme v současné době nechat zdát. Vyprávět by o tom mohli zaměstnanci studia Telltale Games, kde vznikly epizodické tituly jako The Wolf Among Us, The Walking Dead, Minecraft: Story Mode, Batman: The Telltale Series nebo Tales from the Borderlands. Nyní to chtějí změnit.
Nové Telltale Games, které se zformovalo po krachu původní společnosti, slibuje častější vydávání epizod. Umožní jim to změna přístupu, kdy celá hra bude hotova před vydáním první epizody. To by mělo zajistit, že fanoušci na pokračování nebudou muset čekat dlouhé měsíce. To je alespoň jejich cíl podle současného prezidenta Telltale Games.
Jamie Ottilie se pro server GameDaily nechal slyšet, že ještě nejsou rozhodnuti o distribuci nových epizodických příběhů. „Důležitou změnou však je, že už nebudeme vytvářet hry segmentově. Pokud vydáme epizodickou hru, budou všechny její části připravené před premiérou první epizody,“ zdůraznil Ottilie.
Díky tomuto přístupu budou vývojáři schopni změny. Mohou kupříkladu vydávat jednu epizodu týdně, uvolnit více epizod najednou nebo klidně v jeden den vydat celou hru. Hráči se pak sami budou moci rozhodnout, kolik epizod si najednou koupí.
Telltale Games koncept s nepravidelným vydáváním epizod praktikovalo téměř 15 let. Stavělo na něm až do září/septembra minulého roku, kdy bylo studio zavřeno a propuštěno 250 zaměstnanců. O pár měsíců později začal proces likvidace. Jméno Telltale Games pak získala společnost LCG Entertainment, jež se postupně postarala o návrat tohoto studia ve spolupráci s AdHoc. Momentálně se snaží budovat tým, ve kterém nebude crunch, k čemuž by měly dopomoci i výše zmíněná změna ve vydávání epizod. Na vývojáře nebude kladen takový tlak.
V novém studiu Telltale Games v současné době vzniká The Wolf Among Us 2. Pokračování adventury běží na Unreal Enginu, zatímco původní titul byl vytvořen v interním enginu starých Telltale Games.