Kombinace Sid Meier’s Civilization a Castle Crashers. I tak by se dala označit v srpnu vycházející indie hra Aztez. Studio Team Colorblind (Ben Ruiz a Matthew Wegner) již šest let pracuje na kombinaci hexové tahové strategie a žánru beat’em up. Celé to bude zabalené převážně v černobílém kabátku s přídavkem rudé.

Vaší prioritou bude bránit, rozšiřovat a udržovat v chodu Aztéckou Říši. Přitom hlavním cílem je v obklopení dalších národů vydržet, než přijedou Španělé, a poté je také porazit. Hra by na dohrání měla být vcelku krátká, ale díky množství eventů a akcí ostatních civilizací, se dočkáme slušné znovuhratelnosti.

Hra bude obsahovat:

  • 8 a více setů zbraní (oštěpy, rituální nože, …)
  • 25 a více typů protivníků založených na historických základech (Orlí válečníci, Jaguáří válečníci, …)
  • avatar upravitelný věcmi, které vymlátíte z protivníků
  • 50 a více bojových lokalit založených na opravdových aztéckých městech

Součástí tahové hratelnosti bude mírumilovné starání se o suroviny, rozšiřování impéria a budování měst. Na druhou stranu v beat’em up částech hry proběhnou masakry, ve kterých zalití krví budeme prahnout po dalším combu. Dle slov vývojářů díky takovému combu můžete v probíhajícím boji vykonat i rituální vraždu.

Hra vychází 1. srpna 2017 na PC, Mac a Linux. Do budoucna můžeme očekávat verze pro Xbox One, PS4, PS Vita a Nintendo Switch.