V Unreal Enginu 5 může jeden člověk za celkem krátkou dobu vytvořit působivé věcí. Dokazuje to studentský projekt s propracovanou vesnicí obsahující nejrůznější budovy a potřebnou atmosféru.

Tohle všechno vytvořil jeden člověk. „Jde o mou diplomovou práci a osobností projekt, který vznikal v Unreal Enginu 5.1 zhruba osm měsíců,“ vysvětluje autor Taichi Kobayashi. Aby mohl vše vytvořit, tak u vegetace a menších rekvizit využil knihovnu Megascans, jež nabízí tisíce 3D nasketovaných assetů.

Při sledování vesnice od nadaného studenta se možná zamyslíte nad tím, co s Unreal Enginem 5 dokážou profesionální studia zaměstnávající desítky až stovky designérů. Jen si představte, že takhle bude vypadat nové The Elders Scrolls s draky od Bethesdy nebo pokračování českého Kingdom Come: Deliverance od pražského Warhorse Studios.