Po půl roce se připomíná real-time strategie Stormgate, která je označována za nástupce dnes už legendárního StarCraftu. Je to zejména kvůli tomu, že na hře pracují bývalí zaměstnanci Blizzardu, kterým pod Activisionem došla trpělivost.

Na Kickstarteru se na vývoj Stormgate podařilo vybrat přes 2,8 milionu amerických dolarů. To dodalo autorům jistotu a klid, aby mohli na svět přinést plnohodnotné real-time bitvy, příběhovou kampaň, kooperaci, zápasy jeden na jednoho i pořádný editor.

Dříve jsme se mohli seznámit s dvěma stranami konfliktu: Vanguard a Infernal Host. První připomínala lidské Terrany a druzá hmyzoidní mimozemšťany Zergy. Dnes se dostává na frakci Celestials, která – jak se dalo očekávat – připomíná Protosse, tedy třetí frakci ze StarCraftu.

Vývojáři chtějí, aby Stormgate byla komplexní real-time strategie pro veterány i nováčky. Z toho důvodu bude mít Quick Macro Panel (QMP), jenž dává hráčům na dosah ruky všechny kroky, které potřebují k budování a správě armád. Hodit se bude také automatizované kontrolní skupiny, aby ovládání armád bylo hračkou.

Já už jen dodám, že Stormgate bude free-to-play, i když předběžný přístup bude placený.