Epic Games Store pokračuje v boji se Steamem a jeho tradičním 30% obchodním modelem. Nově chce na svou stranu dostat malé vývojáře a vydavatele, kterým nebude strhávat žádné peníze z tržeb.

Nové podmínky budou platit od června/júna letošního roku. Epic si nebude brát provize z prodeje her, jejichž tržby nepřekročí milion dolarů ročně. Jakmile titul překoná tuhle hranici, aktivuje se 12% sazba. Pro mnoho nezávislých vývojářů ale může být právě ten první milion tím nejtěžším. Epic si to uvědomuje a chce jim dát šanci.

Tato snaha navazuje na dřívější podporu ze strany Epicu. Už v roce 2011 například odpustil licenční poplatky za prvních 50 tisíc dolarů výdělků při použití Unreal Development Kit. O devět let později zvýšil tento limit na celý milion dolarů u projektů běžících na Unreal Enginu.

Mimochodem, Steam zlevňuje své tradiční 30% provize větším vydavatelům a vývojářům. Když hra přesáhne 10 milionů dolarů, tak si Valve bere 25 %. Když dosáhne na 50 milionů dolarů, tak si vezme 20 %. Epic tak jde opačnou cestou a zvýhodňuje ty menší.