Steam je největší herní platformou na světě. S příchodem Epic Games Store ale došlo k situacím, které ve Valve do té doby nezažili. Epic začal vývojářům nabízet velké peníze za dočasnou exkluzivitu pro svůj obchod, což je samo o sobě pro Steam nepříjemné. Mnohem nepříjemnější ale je, že mnozí vývojáři a vydavatelé začali využívat Steam jako nástroj pro propagaci své hry pro jiný obchod.

Valve s tímto jednáním došla trpělivost. Společnost aktualizovala seznam základních otázek a odpovědí pro vydavatele a vývojáře vydávající své hry na Steamu. Není jasné, kdy bylo nové pravidlo přidáno, ale zakazuje propagovat jiné obchody nebo platformy.

„Ve hře, kterou vydáváte prostřednictvím Steamu a v komunikačních kanálech Steamu můžete propagovat pouze verzi pro Steam a její dostupnost ve službě Steam, nikoli jiné distribuční kanály. To platí pro plnou verzi vaší hry i aktualizace obsahu, které mění existující verze,“ stojí v dokumentu.

Valve si nepřeje, aby vývojáři a vydavatelé mluvili o jiných obchodech nebo platformách na celém Steamu. To znamená v popisku na kartě hry, v novinkách i v diskusním fóru, kde tvůrci nejčastěji propagovali Epic Games Store.

Stejná pravidla už dlouho platí u PlayStationu, Xboxu i Nintenda. Zejména Sony a Microsoft vyžadují upravené trailery a videa, kde budou pouze zmínky o jejich platformách, stejně tak ve článcích na oficiálních stránkách jednotlivých platforem se nesmí psát o jiných verzích hry.