Steam nebude jako mobilní obchody plný reklam. Valve reaguje na rozšiřující se trend a mění pravidla pro distribuci her na své platformě. Na Steamu nově nesmějí být hry, které nutí hráče sledovat reklamy.

„Služba Steam neobsahuje žádnou placenou reklamu, a stejně tak ve hrách distribuovaných ve službě Steam nejsou podporovány obchodní modely založené na reklamách,“ uvádí Valve v dokumentech pro partnery.

V aktualizovaných pravidlech se jasně píše:

- Hry na Steamu nesmění obsahovat placené reklamy ani být závislé na reklamním financování.

- Hráči nesmí být nuceni sledovat reklamy, aby mohli hrát nebo získat herní výhody.

- Reklamy nesmí být používány jako odměna – například sledováním reklamy nelze získat bonusy či herní předměty.

Naopak Steam nadále umožňuje umístění reálných produktových značek, například loga sponzorů na závodních vozech nebo reálné sportovní dresy s autentickými reklamami. Tyto prvky ale musí být přirozené a nesmí narušovat hratelnost.