Na jednu stranu by se dalo říct, že Stadie je za zenitem. Na druhou to ale Google se svou službou nechce přímo vzdát. Ano, rozpustil nadějné a nákladné interní týmy a snaží se cloudovou technologii zpeněžit u jiných společností. Současně ale přichází s novinkami. Jednou takovou jsou Click to Play demoverze, které nabízejí možnost vyzkoušet si hry po omezenou dobu.

Zajímavé na novince je, že demoverze lze spustit přímo z kompatibilního webového prohlížeče, aniž byste museli mít účet Stadie. Bez účtu se dostanete také do obchodu Stadie a hry ze služby se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání Google. Tohle společnost testovala v říjnu minulého roku a zaznamenala 35% nárůst míry prokliků ve srovnání s tlačítky Koupit nebo Reklamovat a 70% nárůst zapojení hráčů.

V současné době si můžete vyzkoušet demo roguelike third-person střílečky Risk of Rain 2 (Google), a to po dobu až jedné hodiny. Do konce letošního roku budou moci Click to Play využívat všichni vydavatelé a vývojáři.

V budoucnu Google chce, aby na Stadii v rámci své vlastní kompatibility fungovaly hry pro Windows.