Společnost Sony rozjela novou reklamní kampaň. Do propagace PlayStationu 5 se zapojila Lisa z jihokorejské skupiny Blackpink.

Thajská zpěvačka, tanečnice a nově i herečka Lisa se objevuje ve spotu doprovázeném její vlastní písní Lifestyle. Ve videu drží ovladač DualSense a v rychlém sledu se střídají záběry z her jako Helldivers 2, Marathon, Astro Bot i Tekken 8.

Lisa se stává součástí širší iniciativy PlayStation Playmakers, která propojuje svět videoher s celebritami různých oborů. V minulosti se do programu zapojili například LeBron James, jenž navrhl vlastní řadu herních doplňků, komik King Bach, sportovci jako NaLyssa Smith z WNBA, Nigel Sylvester z BMX scény nebo fotbalisté Romelu Lukaku a Lisa Zimouche. Tak uvidíme, co přinese Lisa.

Podle šéfa marketingu Sony Erica Lempela chce firma tímto způsobem „slavit vášeň pro hraní“, nabízet fanouškům exkluzivní pohledy do zákulisí a připravovat jedinečné zážitky. Program má být dynamický a do budoucna se má dál rozrůstat.

PlayStation 5 se blíží k 80 milionů prodaných kusů. Nedávno vyšla časová exkluzivita Death Stranding 2: On the Beach od Hideo Kojimy. V říjnu dorazí Ghost of Yōtei a na rok 2026 se chystá minimálně Saros.