Někteří se budou divit, ale simulátory a simulace hrají často hráči, kteří se tou prací živí. V sérii Farming Simulator není nouze potkat zemědělce a v kamionových simulacích zase řidiče kamionu. To si uvědomila dopravní společnost Schneider National, která přes reklamu v American Truck Simulatoru shání nové profesionální řidiče.

V současné době jde o zkušební fázi. České studio SCS Software, které stojí za hrami Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator, věří, že koncept billboardů je příslibem pro jeho hry a automobilový průmysl. Dříve byly billboardy ve hře používány k propagaci nových aktualizací.

S nápadem na reklamu v ATS přišla Schneider National a v pražském studiu byli nadšeni spoluprací, jež pomůže rozšířit American Truck Simulator a pomůže odvětví nákladní dopravy. SCS Software uvádějí, že respektují herní zážitek a chtějí nadále zajistit, aby byl příjemný a pohlcující.

Nejznámější reklamou ve hře je kampaň Baracka Obamy z roku 2008. Reklamy se objevily v Burnout Paradise a dalších 17 titulech, včetně Battlefieldu 2142, což bylo silně kritizováno.