Pokud hrajete dodatečné balíčky, tak jste si jistě nejednou pomysleli, že tenhle obsah měl být už v základní hře. Někteří vývojáři a vydavatelé se snaží za každou cenu vydělat další peníze a neostýchají se nabízet hráčům tyto podvodné expanze. Phil Spencer, šéf herní divize Microsoftu, tvrdí, že se snaží o jiný přístup.

„Je na vývojářích, aby se rozhodli, co chtějí se svými příběhy udělat,“ uvedl Spencer v rozhovoru pro Game File v souvislosti s DLC. A to navzdory tomu, že Spencer považuje dodatečný obsah za skvělý způsob, jak připomenout hru lidem, kteří ji při vydání vynechali.

„Nemám rád rozšíření, která jsou manipulativní. Chci, aby nabízela jedinečný úhel pohledu. Nechci, aby to byla třeba třetí úroveň, kterou vystřihnete před vydáním hry,“ dodal Spencer.

Pod Microsoftem vzniklo například příběhové rozšíření Shattered Space pro Starfield. To má odlišný tón od hlavní hry a přináší nové prostředí, další nepřátele, stejně tak zbraně, skafandry a vybavení.