Grand Theft Auto, Max Payne 3 nebo Red Dead Redemption. To jsou tři hry, které jsou jistě známější než Bully. Přesto si tahle akční adventura ze studentského života Jamese Hopkinse našla své hráče, kteří by ocenili pokračování. V minulosti se mnohokrát o vývoji nového dílu spekulovalo, ale do dnešního dne z toho nic nebylo. Nyní víme proč.

Pokračování Bully mělo být skutečně ve vývoji, a to v roce 2008, kdy na scénáři pracovat spoluzakladatel Rockstaru Dan Houser společně s malým týmem. Scénář měl zahrnovat první scény a nástin příběhu, který byl opět zaměřen na Jimmyho. To samé tvrdí nově anonymní zdroje webu VGC s tím, že možností byl návrat Jimmyho na střední školu, případně potom nástup na vysokou.

Mezi květnem 2010 a koncem roku 2013, tedy v období vydání Red Dead Redemption a Grand Theft Auto V, měli Bully 2 dostat na starost zaměstnanci studia Rockstar New England. Na projektu měli pracovat 12 až 18 měsíců a za tu dobu stihnout vytvořit hratelné demo postavené na technologii Rockstar Advanced Game Engine (zkráceně RAGE - engine pro GTA 4 a 5, Max Payne 3 a oba díly Red Dead Redemption). Demo prezentovalo otevřený svět, hratelnost a zjednodušené herní mechaniky. Pak ale měli být tvůrci přesunuti na jiné projekty. Tady je zajímavé, že během let 2010 a 2013 zaměstnanci tohoto týmu uváděli, že pracují na neoznámeném projektu.

Proč k přesunu došlo? To bohužel nevíme. Rockstar odmítl informace o Bully 2 komentovat, ale jak je dobře známo, podobné ukázky jsou zcela běžné a v raných fázích vývoje demonstrují, jak si vývojáři hru představují. Je tak dost pravděpodobné, že ukázka vedení Rockstaru zaujala, a to se rozhodlo raději dát přednost jinému projektu, klidně to mohlo být Grand Theft Auto V.

Tak uvidíme, zda se někdy Bully dočká další příležitosti. Na druhý díl Red Dead Redemption se čekalo 8 let.

Hra Bully vyšla v říjnu 2006 pro PlayStation 2. Remasterované verze s podtitulem Scholarship Edition následovaly v březnu 2008 pro Xbox 360 a Wii a v říjnu 2008 pro Windows. V březnu 2016 se hra objevila pro PS4 a v prosinci téhož roku pro Android a iOS.