Společnosti Sony Interactive Entertainment a UEFA prodloužily partnerství. Firma stojící za PlayStationem zůstane sponzorem nejvyšší evropské klubové fotbalové soutěže až do roku 2027.

Reklamu na PlayStation můžeme při přenosech Ligy mistrů a na stadionech vídat už 27 let. Jak se ukazuje, obě strany jsou spokojené a spolupráce bude pokračovat další tři roky. Během nich může Sony promovat své značky na LED billboardech u hřiště, na pozadí rozhovorů s médii a při reklamě v televizních přenosech.

Současně s tím může Sony pořádat na stadionech nebo jinde různé exkluzivní živé akce. Kromě toho podporuje Sony také ženskou verzi Ligy mistrů, ženské EURO 2025, mistrovství Evropy žen do 19 a 17 let, ženské futsalového EURO a iniciativy UEFA Together #WePlayStrong.

„Jsme potěšeni, že můžeme pokračovat v partnerství se Sony Interactive Entertainment při vstupu do nové éry Ligy mistrů UEFA,“ sdělil Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA. „SIE je globálním sponzorem od roku 1997 a toto obnovení podtrhuje trvalý závazek obou organizací nadále zvyšovat úroveň zážitků fanoušků a zprostředkovávat vzrušení z nejprestižnější klubové soutěže na světě celosvětovému publiku fotbalových fanoušků a hráčů.“

„Již více než 27 let přináší naše spolupráce s Ligou mistrů UEFA fanouškům nezapomenutelné fotbalové zážitky. Jsme nadšeni, že můžeme v tomto partnerství pokračovat a zároveň podporovat ženský fotbal prostřednictvím naší pokračující spolupráce s UEFA Women's Champions League. Fotbal je v komunitě PlayStationu nesmírně populární a my jsme nadšeni, že můžeme pokračovat ve sbližování fotbalového a herního světa,“ uvedl Jill Erb, šéf marketingového oddělení SIE.