Od ray tracingu se zprvu očekávalo, že se postupně bude dostávat do nových her, ale když se objevil ve hře Quake 2, nastala možnost, že tato aktualizace by mohla potkat i více starších titulů. A dle plánů Nvidie by se tak mělo stát.

Podle nedávno zveřejněného seznamu pracovních míst, kterého si všiml DSOGaming, Nvidia Lightspeed Studios vybírá některé z největších titulů z minulých desetiletí a vylepší je o ray tracing. Tím jim poskytne nejmodernější vizuální efekty a zároveň si udrží hratelnost, díky které byly tak skvělé.

Společnost Nvidia Lightspeed Studios byla založena v roce 2015, aby připravila počítačové hry na podporu nových funkcí pro zařízení Android, konkrétně Nvidia Shield. Lightspeed Studios dříve pracovala na verzích Half-Life 2, Doom 3 a Portal pro Android, to by mohlo naznačovat hry, které hodlá vybavit funkcí sledování paprsků v reálném čase. Studio také pracovalo na verzích her Nintendo Wii, jako je Super Mario Galaxy a The Legend of Zelda Princess Twilight.

Co se Quaka týče, RTX se do hry dostalo pomocí standardní aktualizace a dočkali jsme se vykreslování globálního osvětlení, odrazů v reálném čase a vylepšených textur. Lze tedy předpokládat, že něco podobného nás čeká i u dalších her. A co na to říkáte vy, chcete ray tracing ve starších hrách?