Ani příští rok nebude o zajímavé real-time strategie nouze. Oznámeno bylo pokračování Planetary Annihilation, které kombinuje vytváření továren po vzoru českého hitu Factorio s klasickou válečnou

V Industrial Annihilation dost času strávíte plánováním své továrny, tvorbou zásobovacích linek a rozhodováním, jak nejlépe bránit své nesčetné dopravníkové pásy před nájezdy nepřátel. Ve studiu Galactic Annihilation si totiž řekli, že všem hrám zaměřených na budování továren chybí RTS vrstva.

Vše ale nebudete mít na starost najednou, to by bylo velmi nepřehledné. Sami se můžete rozhodnout, zda se budete soustředit na stavbu a správu továrny, nebo válčení. Druhou část můžete delegovat na umělou inteligenci.

„Real-time strategie se v průběhu let zaměřily na bojové jednotky na úkor budování základny. Máme pocit, že milovníci budování základny byli opomenuti. Doufáme, že Industrial Annihilation tyto hráče přivede zpět a nabídne jim to, co mají rádi,“ uvedli vývojáři.

Proti sobě budou válčit dvě frakce pojmenované jako Machina a Chaos, které bojují o ovládnutí galaxie. Chaos jsou bráni jako ti zlí, ale i za ně budete moci hrát, a to nejen v multiplayeru, ale také v singleplayerové kampani. Ta podporuje kooperaci pro dva hráče, zatímco kompetitivní PvP je pro až čtyři hráče.

Hra je vytvářena v Unreal Enginu 5 a měla by vyjít na Steamu v druhém čtvrtletí roku 2024 za 30 eur (740 Kč). Autoři slibují stovky hodin postupu a nekonečnou znovuhratelnost.